Week 4 II Weer naar huis

11 maart 2018 - Poperinge, België

Hallo Allemaal,

Maandag begon ik de dagen af te tellen, omdat ik deze week eindelijk een keer tijd had om even naar huis te gaan, mede omdat ik een intake gesprek had in Groningen voor mijn vervolgopleiding. Een goede reden om naar huis te gaan. Daarnaast had ik het ook nodig om weer even thuis te zijn in verband erge met heimwee.

De laatste stage dagen op spoed verliepen erg goed. In de periode dat ik op deze afdeling stond heb ik gemerkt dat sommige dingen nog lastig waren. Een reden hiervan is dat ik alleen ervaring heb in de thuiszorg en een verpleeghuis. Daarnaast zou ik eerst HBO-V opleiding moeten volgen en vervolgens mezelf specialiseren in de zorg voor patiënten op de spoedeisende hulp om er later te kunnen werken. Al met al heb ik mijn stage op de spoed afgerond met een voldoende.

Woensdagmiddag na mijn laatste dienst ben ik samen met mijn vriend, die me was komen bezoeken, naar huis gereden. Ik vond het erg fijn om weer even thuis te zijn. De afgelopen dagen heb rustig aangedaan en mijn vrienden weer gezien. Zondagochtend was het weer tijd om naar huis te gaan. Dit keer met de trein, wat erg tegenviel. Al met al ben ik in totaal 9 uur onderweg geweest. ’s Avonds was ik erg blij toen ik weer was aangekomen.

Morgenochtend begin ik op de afdeling Heelkunde, waar ik in totaal 5 weken sta.

x Jolieke

1. Rieks Wolbers:
    18 maart 2018
    Ondanks alle drukte heb je toch wel een mooie ervaring opgedaan op een moeilijke afdeling.